Är lite duktig...

Har kommit en liten bit på vägen med packningen nu...känner mig till och med lite duktig! Packade lite idag innan jag gick till jobbet och efter jobbet kom pappa med lite fler flyttkartonger så jag kan packa mera nu...men vet inte om jag gör nåt ikväll...kanske blir imorrn efter jobbet om jag hinner...min telefon har blivit konstig och så imorrn efter jobbet ska jag och min söta pappa åka och köpa en ny till mig och sen blir det träning med Fia...efter det ska jag åka och panta flaskor och handla mat med lilla Madde så det blir en ganska fullspäckad dag...kanske hinner lite på morgonen eftersom att jag får åka med Therese ut till TP...jaja få se hur det blir...
Hinner med att träffa en hel del vänner imorrn iaf och det är ju alltid roligt!


♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0