Trillat dit igen?!?

Jag har gjort det igen...shoppat! Dock inte dyrt denna gången heller...blev ett par lacktights på jobbet idag, typ ett halvår senare än alla andra men nu har jag äntligen bestämmt mig för att jag gillar dom...så idag slog jag till...



Så nu är frågan har jag trillat dit igen? Kommer jag börja shoppa lika mycket som förut...får hoppas att så inte är fallet, känner dock att jag inte behöver så mycket onödigt som jag handlade förut...allt jag handlar nu är ju livsnödvändigt...haha!! Är även grymt sugen på en väst i fuskpäls...hittar jag en billig blir det nog en sån också...haha, jag börjar redan nu planera vad jag ska handla nästa gång...inte bra Ida, inte bra!

Nu måste jag nog se till att få lite skönhetssömn om jag kanske får lov att jobba likadant imorrn som jag har gjort idag. Börjar på stan i några timmar, sedan har jag hela 30 minuter på mig att ta mig en halvmil ut till Tuna och jobba resten av dagen där...börjar för övrigt bli riktigt kallt ute nu när jag går vart jag än ska...men vad gör man, en bil är dyrt och åka buss vet jag knappt hur man gör längre, skulle nog inte ta bussen heller föresten...haha!!

Godnatt, sov gott och dröm sött!

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0