Vilken helg...

Så har ännu en helg passerat och det är måndag igen...
Kan lugnt säga att det har varit en ovanlig helg. Det hela började med att jag var hemma och tog det lugnt i fredags, vilket inte har hänt på flera månader än jag kan minnas. I lördags däremot var man ju tvungen att ta igen det man missat på fredagen. Hade fest hos mor och far, men temat maskerad. Riktigt kul att se alla som hade engagerat sig och klät ut sig till massa roliga saker. Hittar tyvärr inte laddaren till min kamer och batteriet är slut så innan dess får ni hålla till godo med bilderna jag snott av Linn.



Brorsan och jag eller om man hellre vill det "Blottaren och Prinsessan".

     

En Prinsessa och bordelmamma...
Blottaren...
Katten Emma...

     

Söming???
Och så var det det där med namn igen...ghaa...kommer inte ihåg :S
Ellen...

     

Tessan och Richard...
Linn...också hon bordellmamma...
Namn igen...haha!!

Blev ett jävla partaj. Dagen efter märkte jag också att jag varit ute på något äventyr...kan ju nästa tro att jag har varit ute och slagits eller nåt...mina händer är helt förstörda, skärsår överallt och så har jag ont i knogarna som bara den...även ena käken är lite öm...jag undrar vad som har hänt...och är det någon där ute som har svaret på min gåta snälla låt mig få veta...haha!!



Det blev en jävla fest med massa roliga människor, men det var en sak jag saknade...min söta Fia, hade varit ännu roligare om du varit där!

Har även efter denna helg konstaterat att det spelar ingen roll hur lång tid jag har på mig att göra mig klar. I lördags tänkte jag att jag skulle vara klar i god tid och gick därför upp klockan åtta på morgonen. Om man ska få besök sju på kvällen borde ju det räcka kan man tänka. Men inte då, var väl klar vid halv nio på kvällen iaf. Vet fan inte vad jag gör som gör att jag ALLTID blir så sen...haha!! Så efter 22 år är det konstaterat: jag är född till att vara sen! Så mina vänner räkna inte med att jag ska lära mig att bli bättre på att hålla tider!

♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Sessan

Då är vi ganska lika o förstår varann hihi... Synd att ja missa maskeraden, ha en underbar dag puss

2008-10-07 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0