Irriterande!!

Som om det inte är nog med att dom redan håller på att bygger i hela stan och jag måste ta jordens omvägar när jag går till jobbet så har dom till råga på allt börjat hålle på med massa skit på min gård nu också. Visste om att dom skulle nån vattenskada i nåt förråd och att dom skulle hålla på och graja på gården, men inte fan trodde jag att det skulle vara så här illa! Imorse när jag skulle gå till stan såg jag en as stor hög med grus och sand utanför porten, tänkte att det är väl bara att gå runt den, men nej då kommer runt hörnet och ser att dom har parkerat en stor jävla lastbil på halva högen och as nära staketet. Mina två val blir följdaktligen att hoppa över staketet och hamna i grannens rabatt eller att klättra över jordhögen, jag valde det senare alternativet. Så där klättrar jag och gör mitt bästa för att inte halka omkull där när det helt plötsligt kommer massa jord flygande, då håller dom på att gräva upp fortfarande och eftersom att jag inte är så överdrivet lång ser dom inte mig!! Jag blir nästan dränkt av jord men kan som tur var borsta av mig det och fortsätta min promenad genom stan som ser ut som en byggarbetsplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0