Jag hatar det...

Har nu betalat räkningarna för den här månaden, fy fan det va ingen rolig historia...många räkningar den här månaden, fick dock lite mer lön än vanligt men det va fan inte mycket...ska man slita röven av sig och sen få det lilla tillbaka...hmm, inge kul! Ingen som har någe bra tips på hur man tjänar bra pengar utan att bli av med sin fritid helt...
Märkte även igår att om en vecka är semesterschemat över och jag går tillbaka till mina vanliga tider på jobbet...inte mycket alltså. Har redan ångest över det, inte just att jag kommer att tjäna mindre för det är fan inte mycket skillnad på att jobba nästa heltid som att jobba typ 12 timmar i veckan. Det jobbiga är att jag kommer att ha så sjukt mycket tid över, vad ska man då göra? En sak är iaf säker och det är att när jag mår bra igen så ska jag börja träna mer igen, lär ju inte ha några problem med att hitta tid för det iaf...har redan en plan för hur det ska gå till. Det blir lite nya träningskläder då dom andra håller på att falla isär i varneda söm, en perfekt låtlista till iPoden håller på att arbetas fram, en ny träningsväska.... Så nu får vi se hur detta går, konditionen har blivit riktigt pissig efter en slapp sommar...men nu jävla börjar vi träna inför beach 2010...eller?!



Kommentarer
Postat av: Sara

Du får leka massor med mig babe! Jag har ju sjukt mycket tid över! Men håller med, här ska det börjas träna stenhårt! ;)

2009-08-26 @ 19:43:44
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi ger det ett sista försök, besök laii.blogg.se!

2009-08-30 @ 00:26:48
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0