Trasig...

...helgen är över, alldeles för fort som vanligt. Har haft det grymt kul, vilket också märks på min kropp...ett trasigt knä som uppstod när vi va på väg till stan, vet inte vad som hände men helt plötsligt gled mina ben isär och där låg jag på marken utan att fatta vad som hänt...jag har ett sår i pannan som jag inte vet exakt hur det blev till, har mina aningar om att det kan ha varit när Emil attackerade mig på Nybrogatan inatt. Min dumma fot är också värre igen, det gör ont hela tiden och dom skumma blåmärkena är tillbaka igen den är liksom lite randig och skiftar lite i blå/gul/lila.

Jag har inte orkat dammsuga, trots min nya fina dammsugare med det finaste och mest peppande namnet i dammsugarnas historia...imorrn gör vi det! Do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0