Dum?!

Jag tror jag är dum på riktigt...vem som helst skulle nog förmodligen kunna lura mig med vad som helst. Vet att jag skulle ha fått ett utbetalningskort i sommras för en räkning jag hade betalat flera gånger, men den har jag ju inte fått än och jag har inte ens koll på varifrån pengarna skulle komma...vet bara att det är typ 700 spänn. Men från vem? Jaja, dom lär jag ju aldrig se...och idag fick jag en påminelse på en räkning som jag redan trodde att jag hade betalat. Så för en gångs skull när jag får skumma räkningar kollade jag tidigare betalningar på banken, och mycket riktigt var den redan betald, för typ två månader sen. Borde verkligen skaffa mer koll på mina räkningar och mina pengar...iaf med tanke på att jag knappt har några pengar.



Ska kanske flytta föresten, fast bara över gatan. Den är lite mindre än den jag har nu, men även 1000:- billigare så det är väl bra. Får väl se om jag får den eller inte, skulle vara rätt skönt faktiskt. Det braiga med den är att även den lägenheten har en stor walk in closet så jag kommer få plats med lite av min kläder iaf...fast måste fortfarande rensa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0