Grimma, adventskalender och leopard naglar...

Första december idag, snart julafton! Min lilla snutta fick en liten present idag i form av en adventskalender, den va ju så söt så va bara tvungen att köpa den. Plus att jag hade lite dåligt samvete också för att jag köpte en grimma till henne, nu är det fan i mig slut på dragandet...förhoppningsvis! Fast med henne vet man ju aldrig, en väldigt speciell liten prick det där...min sötaste prick!



Min tumme ser föresten helt cp ut...undrar vad jag gör med den...
Syns inte så tydligt kanske men när jag målade naglarna igår blev det mörklila med leopardmönster, blev inte super bra med tanke på att jag gjorde det i mörker...men men det duger bättre än det förra som var halvt avskavt.
Snart blir det Desperate Housewifes...wooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0