Håller jag på att bli vuxen nu?

Sista dagarna har jag märkt en STOOOR förändring på mig själv. Har hänt så jävla mycket sen i sommras med mig själv och hur jag tänker och känner. Känns som att jag har växt upp och typ mognat på nåt vis, alltså typ mycket mer än innan sommaren. Innan och under sommaren var helt annorlunda, jag tänker på ett helt annat sätt nu. Jag tänker mer på min framtid och vad jag ska göra. Att plugga är typ en självklarhet nu och innan sommaren var det helt otänkbart, jag har tillochmed kommit på vad jag vill göra. Även fast jag har ändrat mig femtioelva gånger typ, men allt är ungefär inom samma område och nu vet jag var jag ska börja. På helgerna var jag alltid ute och var skitseg på jobbet dagen efter, nu är det inte alls så längre. Jag tänker på att jag ska jobba dagen efter och är inte ofta ute och festar när jag ska jobba dagen efter, är jag det är jag väldigt medveten om det och tänker på hur mycket jag dricker.
Pratade även om det med min frisör idag och det visade sig att det inte bara är jag som känner så, även hon hade märkt en stor skillnad på kort tid.
Håller jag på att bli vuxen nu? Jag är nästan lite rädd för mig själv och min utveckling...har gått så sjukt fort att jag knappt hunnit fatta det själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0