Nehe...

Fick inte lägenheten...jävla skit! Detta betyder att jag måste börja fixa i min nuvarande lägenhet, fixa allt klart liksom. Va ju trots allt ett år sen jag flyttade in och har annu inte fått ordning ordentligt. Tänkte ju nu när jag hade chansen att få den här andra lägenheten så skulle jag ju egentligen inte behöva fixa den jag bor i nu, utan bara vänta med att fixa allt i den nya. Så blev dock ej fallet så nu blir det dyr hyra, klagande grannar och en förhoppningsvis fixad lägenhet. Ingen som känner för att ge mig lite pengar? Kommer ju typ inte att få ut nånting när jag kommer att stämpla sen...men det blir väl ett problem jag får lösa då om jag inte har fått ett jobb innan dess eller bestämt mig för om/vad jag ska plugga...har sista dagarna kommit in på en ny bana, kanske blir det högskola iallafall? Vem vet? Inte fan jag iallafall...

Kommentarer
Postat av: Sara

vi skrämmer ut snubben som fick din lägenhet så får du ta över den! annars så är det kanske dags att packa upp alla flyttkartonger nu ida. ;)

2009-12-17 @ 17:25:10
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0