Pysslig...

Det blev en mycket lyckad helg måste jag säga. Zoéy blev också glad för hon fick goda prestenter, men imorgon är ju hennes riktiga födelsedag så då blir det ännu mer kalas för henne. Dock kommer jag känna mig elak för jag har även bokat tid för diverse olika vaccinations sprutor och höftledsröntgen för henne då. Hon kommer ju iaf att vara lugn hela dagen eftersom att hon kommer att bli sövd. Lillsnuttan, kommer tycka så synd om henne.

Känner mig väldigt pysslig idag, borde göra något. Kanske fortsätta fixa lite på tröjan jag håller på att göra lite ändringar på...eller ett armband? Hmm, nåt blir det iaf...

Dags att göra sig i ordning för jobbet nu kanske, tionde dagen i rad, och jag är trött! Men imorgon är jag ledig och får mysa med min inte så lilla hund hur mycket jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0