Trööööött...

Fy fan vad trött jag är!! Kan typ stå och sova eller nåt...har jobbat ovanligt mycket den här veckan för att vara jag. Är van med typ tio timmar i veckan, efter idag har jag jobbat i ungefär 30 timmar och har fortfarande 15 timmar kvar innan jag får en ledig dag. Det ska bli skönt, det tråkiga är jag varken haft tid eller ork att träna den här veckan men det får jag ta igen nästa vecka helt enkelt. Får ju lite extra pengar iallafall och det är ju alltid bra, även fast det kanske inte gör någon större skillnad men lite iaf...

Dags att börja fixa mig inför jobbet idag då, kanske gå till ICA och köpa nån frukost, är faktiskt hungrig...är ju en ovanlighet att jag är hungrig på morgonen, kanske är för att jag jobbat mer än vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0