Vad ska hända i framtiden?

Har fått tillbaka mina sömnproblem, alltså det som gör att jag inte kan sova, dock inte lika farligt men somnar vid typ två på nätterna nu. Iallafall i natt så gick jag igenom massa utbildningar och så som jag kan tänkas gå, finns as mycket att välja på. Det jobbiga är bara att jag inte fattar nånting typ om komvux och a-kassan, behöver ju a-kassa för att överleva nu när jag blir arbetslös men man kan typ inte få det samtidigt som man läser in en kurs på komvux...känns ju lite sugit att behöva ta studielån för en kurs typ, i annat fall får jag läsa fler kurser och få lite bidrag och lite lån eller nåt...
Den stora frågan är nu iaf vilket program jag ska välja, vissa finns på flera ställen så då är det bara att bestämma var jag ska flytta...vilket inte är det lättaste heller. Några av förslagen är Kalmar, Uppsala, Halmstad, Gävle och Umeå...
Paniken äver framtiden växer sig allt starkare och jag känner att jag måste komma på något fort som fan! Finns även ett program här i stan jag skulle kunna läsa, men då är det ju det att jag börjar bli så satans trött på den här stan. Känns som att jag har gjort mitt här och bara borde dra, både läskigt och skönt på samma gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0