What the fuck is your problem?!

Ibland förstår jag verkligen inte hur folk tänker...bara för att man råkar ha "rea" på jobbet så tror folk att kläderna inte är värda nånting. Att det är helt okej att slänga allt på golvet och stampa på dom, och sen komma till kassa och försöka få det ännu billigare bara för att det är skoavtryck på dem. Sjuuukt irriterande! Jag vet inte hur andra är men jag vet att när jag själv är i en affär så hänger eller viker jag det jag har kollat på /provat och lägger tillbaka det på rätt ställe. Vad är det som är så svårt med det liksom? I annat fall kan man väl be om hjälp istället för att slänga grejerna där det behagar...bara lite tankar om jobbet, som för övrigt snart är slut iaf...

Kommentarer
Postat av: Mr T

Förstår hur du menar, vi hade rea en kväll för någon vecka sedan, upp till 50% hade vi skyltat med och sen hade vi märkt om alla priser. Vissa kunder gick rakt fram till kassan och frågade vilken produkt har ni mest rea på eller är det 50% på allt???



Kunder är bra knäppa.



Hittade en riktigt rolig sida med massa historier från folk i butik http://www.intealltid.se där fick jag mig en hel del skratt idag

2009-12-15 @ 21:55:00
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Sara

folk är idioter! vi borde lägga dem på golvet och trampa på dem, sen kan vi säga att de är billiga och borde reas ut, till någon stackare som vill ha dem! ^^

2009-12-16 @ 16:22:23
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0