Ingen tid och segt Internet...

Måste fan klaga på mig själv lite grann...har varit så jävla dålig på att blogga på sista tiden. Den mesta tiden har den senaste veckan varit på att jobba och ta hand om min lilla bebis, blir mycket tid utomhus för tillfället...och kallt som satan är det ska jag be att få tala om, skulle ju dock kunna ta på mig skor som är menade för detta svinkalla väder...men dom är ju inte lika fina :P Orkar heller nästan inte sitta vid datorn eftersom att jag för tillfället har en som inte är så jävla bra...tar typ en halvtimme att öppna en Internet ruta...måste försöka skriva oftare för jag har ju saker att skriva om, ska även försöka lägga inte lite bilder på sötnosen så ni får se hur gullig hon är!!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Elena

Tack Ida :) ses på lördag

2009-02-11 @ 09:23:06
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0