Aaa det är jag...

...som aldrig slutar förvåna folk, men vem blir chokad egentligen...haha...inte jag iaf, tur att man kan skratta åt sig själv!
Kan ju börja med i lördags när jag va på bolaget. Tyckte att det var väldigt lite folk där för det va typ ingen kö...när jag kom ut såg jag typ alla Eskilstunas människor på torget...funderade en sekund på vad alla gjorde där men snart flög mina tankar upp i det blå som vanligt. Började tränga mig igenom allt folk samtidigt som min egna värld engagerade mig, helt plötsligt stog jag mitt i en ring med allt folk runt mig och en gubbe som stog och sprutade eld...då vaknade jag upp ich ökade på farten för att komma bort därifrån, det var då det hände...bolagspåsen gick sönder och helt plötsligt var det jag som var huvudnummret på torget...haha! Det va lite roligt...
Och idag har jag gjort det igen...var ute med Zoéy på promenad på stan, såg innan jag gick att det var varmt och soligt ute så tog på mig en fluffig kjol. När jag kom ut och hade gått ett tag märkte jag att det blåste ganska mycket...så helt plötsligt flyger kjolen upp och Zoéy som är lite busig tror att jag leker och ska försöka hoppa och ta den...gjorde mitt bästa för att få ner den så fort som möjligt men det va nog en hel del som såg mig iaf...haha...tur att jag hade heltäckande tights på mig iaf...

Mitt senaste påhitt hittar ni här föresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0