Hmm...

...mycket har hänt nu när jag inte skrivit, mest för att jag inte har haft nån tid över för nåt annat än jobb typ...men det är ju bra att jobba iaf...så i korthet det som har hänt är att jag har jobbat mycket, jag har blivit ett år äldre men fan inte klokare, jag har njutit av vädret varje lediga stund jag har haft hoppas att det blir lite finare imorrn bara, jag har handlat mat (skräll, undrar när jag ska laga den)...och en hel del till som inte får plats i min ganska förvirrade skalle...haha! Nu ser jag iaf fram emot min lediga dag imorrn innan det följer minst åtta jobbdagar i streck igen...och inte får jag vila imorrn heller, nee för då måste jag städa eftersom att jag inte haft tid för mer än jobba och sova...knappt ens mat har funnits på schemat, men men jag lever iaf...

Jag höll föresten också på att glömma deklarera...men när klockan var 23.30 den 4 maj gick det upp ett ljus i den blonda skallen jag har...ibland har man tur...men folk hade väl inte blivit förvånade om jag hade glömt heller...haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm, var inte 3 maj sista dagen för inlämning?!

2009-05-09 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0