Det gick!

Min dåliga ekonomi gör att jag verkligen inte har råd med att köpa nya kläder till jul. Så tänkte att jag får lov att ta någon gammal känning som redan hänger i min garderob, vilket jag gott kan göra eftersom att de flesta är använda väldigt lite. Så tänkte att jag skulle prova en gammal som jag hade men var tveksam till att jag kunde ha den, men det gick! Blev väldigt förvånad över när dragkjedjan gick upp och jag insåg att den passade...så nu har jag iaf något att ha på mig på julafton, tror jag om jag inte hinner ångra mig. Får i vilket fall som helst lov att ta något ur garderoben...

Min mobil har också blivit dum...den gör lite som den vill, ringer upp hela telefonboken utan att jag gör något. När jag skickar sms kommer det till fel personer även fast jag väljer rätt. När folk ringer till mig ringer inte mobilen det ploppar bara upp helt plötsligt att jag har ett missat samtal. Vet inte vad det är med den, och någon ny blir det inte förs i sommar heller eftersom att mitt abonnemang inte går att förlänga än...så ni trevliga personer i min telefonbok får helt enkelt stå ut med felskickningar och konstiga uppringningar. Kan också tillägga att den inte är särskilt fin, en gammal jävel är det, typ sex år sen den gick att köpa. Är även ihop plockad av inte mindre än TRE olika telefoner eftersom att alla delar inte fungerade på någon av dem. Men det kanske är bra, då är det förhoppningsvis ingen som vill ha den...vilket betyder att jag får ha kvar den ett tag till...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0