Duktig flicka...

...japp, det är jag idag det! Gick upp halv sex och gick ut och gick med lilla pluttan som inte alls tyckte det var lika kul som jag, kastade in kläder i maskinen och startade sen drog jag mig bort mot Forever för att möta upp Tessan för en skön fredagsmorgonträning. Skönt att få det avklarat då behöver jag inte känna att jag måste träna i helgen om jag inte känner för det. Väl hemma var det bara att börja hänga tvätt och slänga sig in i duschen och kirra lite frukost. Nu är det jobb som gäller resten av dagen, först på det ena stället och sen på det andra.

Inatt kom mina sömnproblem tillbaka också, vaknade klockan fyra klarvaken och utvilad trots att jag hade somnat typ halv ett. Förstår inte vad det är för fel, har haft en lång period nu som jag bara har sovit, sovit och sovit hela tiden typ så nu lär väl den sömnlösa perioden komma igång. Samma problem här som inom vissa andra grejer, det finns inget som är lagom, endast allt eller inget...

Höll även på att bli överkörd av en reklamvagn imorse när jag var ute och gick, en hemsk upplevelse...haha...men ändå bara en del i min galna vardag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0