Trotsa alla sjukdomar?

Halsont, öronvärk, rinnande snor, huvudvärk och diverse andra åkommor är vad som kommer och går heeela tiden. Fattar inte att det inte ska försvinna. För tillfället är det en jävlig öronvärk och halsont som plågar mig. Nu tror jag att jag ska trotsa alla sjukdomar och dra och träna. Ingen träning sen i juli pga. massa skit, känner att det verkligen behövs nu. Så antingen kommer jag att dö eller förhoppningsvis bli bättre...

Kände föresten en doft från en person på jobbet igår, och det luktade Fia...det var länge sen vi sågs nu, du finns i mina drömmar och jag känner din lukt på jobbet ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Krya på dig, lite soppa på de där så ska du se att du är frisk snart! =)

2009-11-03 @ 15:59:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Sofia

2009-11-03 @ 17:05:01
Postat av: Sofia

Haha, du klarar dig inte utan mig ;) Hoppas att det luktade gott då, eftersom att vi använder samma parfym, mohahaha! Puss

2009-11-03 @ 17:06:27
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0