Börjar tröttna...

...på det här nu. På att jobba 11 timmar i veckan, på att alla känner alla i den här stan, på att det inte finns några jobb, på att inte ha pengar! Har idag gått omkring och seriöst funderat på att flytta, behöver en förändring och det NU! Om jag drar blir det inte långt men lagom för att det ska bli nåt nytt iaf, eller kanske bara ett nytt jobb. Har kikat lite på Arbetsförmedlingen men det finns ju typ inget i den här stan...eller jo det är väl klart att det finns men inget som jag är kvalificerad att göra eller som jag vill göra. Så är några runt omkring här som jag ska fundera på om jag kanske ska söka...

Fast helst skulle jag vilja vinna massa pengar så jag kan ta min Fia och dra nånstans i några månader...tycker ju att det borde vara dags för min otur att efter 23 år vända, men det verkar ju tyvärr inte hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0