I wanna run this town toninght...

Det borde vara så lätt, men det är så svårt...ligger nu i min säng och funderar över varför jag plågar mig själv på det här viset? Varför kan jag inte bara göra som jag brukar? Det är helg och jag vill festa...en del av mig säger att det är väl inget fel med det, gör det bara! En annan del av mig tycker att jag är värdelös och dålig som bara gör det varje helg, varför inte ta det lite lugnt ibland iaf? Så fick jag för några veckor sen den här idén med att jag ska vara nykter i en månad, funderar på om det kommer att gå. Idag är det 22 dagar sen jag drack sist så det är ju egentligen tre veckor men å andra sidan har jag än så länge bara klarat två hela helger. Jag låter ju som största alkisen i stan nu men va fan...
Abstinensen växer sig starkare och allt eftersom att minuterna tickar vidare bryts min självdiciplin ner allt mer, kommer jag att klara mig? Bara ingen börjar tjata på mig för då kan jag ta mig fan inte lova nånting, det börjar bli hårt att sitta hemma och glo nu. Jag är uttråkad och jag undrar vad alla andra gör? Har dom kul? Kommer jag att missa nåt? Kommer jag må bättre efter att jag gjort det här? Svaren på mina frågor är förmodligen: festar, klart som fan det är kul, jag missar "En jäva fest" på RAW, hälsan lär ju inte förbättras men förhoppningsvis kommer tron på mig själv att stärkas...

Feel it comin' in the air
And the screams from everywhere
I'm addicted to the thrill
It's a dangerous love affair



Life's a game, but it's not fair
I break the rules, so I don't care
So I keep doin' my own thing
Walking tall against the rain

Victory's whitin' the mile
Almost there, don't give up now
Only thing that's on my mind
Is who's gonna run this town tonight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0