En skruv lös?!

Tror nog att jag har det, nånting är iaf fel. Har varit lite konstig på sista tiden, vet inte vad det är men nånting gör att jag inte har förmågan att se när något kommer att gå snett. Bokstavligt talat, även fast jag är helt nykter kan jag gå omkring och vingla och det har bara blivit värre. Vinglet är dock bättre men nu har jag börjat skada mig själv mycket mer än jag brukar i vanliga fall. Det sker genom att jag går in i väggar, klämmer mina fingrar i dörrar och fönster, stänger bildörren med mitt hår emellan, jag missar dörrar och halva jag slår i väggen som är brevid, att stänga bildörren med foten utanför har också blivit en klassiker. Det har till och med gått så långt att jag har börjat stänga bakluckan på bilen i mitt eget huvud. Är det en sjukdom eller är det bara jag som är mitt vanliga klantiga jag? Tur att jag roar dom som ser det iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0