Ett steg bakåt för att kunna ta flera framåt...

Jajamensan idag ska jag skriva in mig på Arbetsförmedlingen, det ni! Kommer kännas skit skumt, har haft fast jobb ända sen jag slutade gymnasiet i princip och alltid klarat mig bra på mina pengar. Nu börjar det dock kännas som att jag borde ta tag i det här med att jobba lite mer än vad jag gör, kan ju inte gå omkring och lalla på ett deltidsjobb hela livet... Så får väl se hur det går, tror att jag bara har varit inne där typ en eller två gånger.
Innan blir det lite sushi med Sara, som förövrig är den som gör att jag får tummen ur arselet och går till Arbetsförmedlingen. Har ju tänkt på det typ varje dag under en tid men inte tagit mig dit. Blir lite mindre läskigt nu när jag slipper gå själv.



Mina lovely skor från Nelly har kommit också, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriv in dig på Arena personal, vi har massor av folk på jobbet just nu och fler behövs!

2009-10-08 @ 17:07:57
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: Sara

Idag var vi duktiga! :)

När jag var på gymmet och tränade så kom jag och tänka på min dröm (du vet) och började asgarva! Haha, folk måste trott jag var galen!

2009-10-08 @ 20:37:41
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0