Hundproblem...

Jag har ett problem, snart är Zoéy kurs slut...alltså Lydnad I. Frågan är då om jag ska gå den igen i vår eller om jag ska gå en spårkurs? Eller kanske köra aktiveringskursen? Hmm, det här var ett problem...något förslag? Lutar mest åt Lydnad I eller spår, känns som att det är vad som kan vara bäst, även fast aktiveringskursen kan vara rolig. Lydnad skulle ju vara bra för henne, men sen är ju frågan då om hon ska tävla i det. Tror att spår passar henne bättre, men då kanske hon ska klara Lydnad I först...kanske går lite bättre med spåret då.

Hon var ju iaf jätteduktig på utställningen i söndags, blev dock utslagen i finalen för att hon var för valpig...men hon var också minst av alla så jag tycker att hon var riktigt duktig! Blev så förvånad när vi skulle springa och hon sprang så fint, har aldrig sett henne springa så fint förut...haha, i vanliga fall biter hon alltid på kopplet och far och flyger överallt, men nu sprang hon så fint brevid mig hela tiden.


Fick den här bilden av Sara, hon ser så rolig ut...vet inte riktigt vad hon gör...hon är spciell hon, that's why I love her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0