Jobbigt läge...

Det börjar bli lite jobbigt nu, två helgen i rad då jag har avstått från det mesta vad festligheter heter...blev ju dock en mycket trevlig kräftskiva förra helgen men inget annat. Det är jääävligt ovanligt för att vara jag faktiskt...och jag måste medge att det börjar bli lite tråkigt att bara sitta hemma och uggla nu. Tror dock att det är bra för min kropp, men huvudet mår dåligt...haha! Det jag gör nu för tiden på helgerna är att hänga hemma hos mamma och pappa, planen var ju att dom skulle bli irriterade på mig och tvinga mig att gå ut eller nåt...men det slår mest tillbaka på mig själv. Jag blir grymt irriterad på dom hela tiden, även om dom inte gör nåt speciellt. Kan vara att dom kanske säger ett ord fel så blir jag skitsur, kanske behöver jag lite anger manegement (va fan heter det på svenska?!). Tyvärr så är ju ekonomin helt åt helvete för tillfället och kroppen mår inte heller kalas så får väl se när nästa festlighet blir av...om inte innan så helt klart den 24:e, det blir grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0