Lugg eller ej?!

Har nu funderat i några veckor på vad jag ska göra med mitt hår...ska jag behålla luggen eller låta den växa ut?! Lugg är ju bra för då kan man bara sätta upp håret och ändå ha lite mer frisyr, men samtidigt börjar jag bli lite trött på den också...är ju lite jobbigt att behöva fixa och greja med den varje dag och på sista tiden har jag mest bara satt upp den i ett hårspänne för att jag inte orkat. Dock har den varit väldigt lång så kan ju kanske bero på det också. Så vad säger ni? Ska jag ha kvar luggen eller låta den växa ut?!

Funderar på att baka lite idag också, duktigt va? Får väl se vad det blir...och kanske städa lite. Skulle också vilja åka till IKEA med Fia, får se om jag får pengar av mor min till det...annars får det bli en annan dag...


This is what I need...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du är fin i lugg. Men förstår om det kan vara lite jobbigt ibland. It´s up to you baby! ;)

2009-10-07 @ 14:14:03
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0