No cash och våldtäktschock...

Jag skulle köpa en dricka igår, mitt kort medgav inte köpet...tur att jag hade en tjuga på mig och att jag blev bjuden på resten, haha! Dåliga tider på mitt konto, undrar hur det blir med a-kassan?!
Roligt var det även när jag fick höra att min jobbar kompis hade haft en galen tant inne i butiken innan jag kom till jobbet. Tanten hade skrikit att min jobbar kompis skulle bli våldtagen bara för att hon hade en tröja som var för urringad, dock var det en vanlig t-shirt som inte alls va särskilt avslöjande...gud vad jag inte längtar efter att bli gammal och tokig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, va roligt!

Men Ida,tokiga är vi ju redan! ^^ Fast gamla kommer vi aldrig bli. Så du kan pusta ut! ;)

2009-10-20 @ 11:02:10
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, det är hårda tider vännen ;) Kanske bäst att du säger upp dig på det där galna jobbet egentligen, och börjar stämpla som du sa :P De verkar ju vara helt crazy hos er ;)

2009-10-20 @ 20:03:34
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0