Vill ha fredag nu!

Längtar så sjukt mycket till helgen, ska bli grymt skönt att ha en hel ledig helg faktiskt. Va rätt länge sen jag hade det nu...så nu hoppas jag också att det blir en rolig helg, annars kan jag ju lika gärna jobba. Fredagen är iaf redan planerad, lite gammla coopare och annat trevlig folk. Ovanligt att jag har planerat så långt fram, i vanliga fall brukar det vara så att jag bestämmer mig samma eftermiddag vad som ska hända på kvällen. Eller är det så här man blir när man inte gör något på helgerna? Har ju inte gjort nånting typ på tre helger och börjar helt ärligt bli tokig på det så nu jävlar ska vi ha en sju helvetes rolig helg!


Kommentarer
Postat av: sessan

Klart det blir en rolig helg, vi ska ha dunderkul =)

Tack för sovplatsen

Kram bonden heheh...

2009-10-14 @ 18:57:57
Postat av: elena

Ida du förtjänar en trevlig helg.

Och vill du leka någon helg eller vardag så vet du vart vi finns, med eller utan vin ;)

2009-10-14 @ 22:45:17
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sara

Ikväll blir det fest Ajda!

See you soon! =)

2009-10-16 @ 16:42:48
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0