En rädsla...

...att inte räcka till sprider sig i min kropp. Tänk om jag inte längre behövs, vad gör jag då? Jag känner mig ganska otillräcklig redan nu...om det blir värre måste jag göra något radikalt åt livet!
Jag känner en press från folk runt omkring att jag borde göra mer, jag kan inte bara gå omkring och vara bekväm med det jag gör...jag måste göra mer! Men vad mer kan jag göra? Jag gör allt jag kan...känns som samma press man hade i skolan, man ska vara duktig på allt, göra allt bra och orka hur mycket som helst...det gick inte bra då och det kommer inte gå bra nu om jag inte vänder det här...
Måste försöka tänka positivt, snart måste det börja gå uppåt igen...

Du är inte dina rädslor, dina misslyckanden eller ditt förflutna...tänk framåt Ida!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer alltid att behöva dig gumman!

För övrigt så känner jag igen mig i det där.. Puss

2009-09-05 @ 16:15:21
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0