Men bläää...

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv...det går verkligen inte för sig en dag som denna, eller någon annan dag heller för den delen. Varför undrar ni säkert då?! Jo för att jag är egentligen inte en sån person. Jag är hon som alltid är glad. Hon som alltid ser allt från den positiva sidan. Jag är hon som alltid försöker göra alla andra glada. Hon som aldrig gråter. Det är så folk är vana vid att se mig och så dom kommer att fortsätta se mig.



Nää fan, nu ska jag rycka upp mig, kanske ta en liten tur på stan och se om det finns något fint att handla för lönen...som om det inte skulle finnas lksom?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du fick träffa på mig på stan iaf! O nu har vi ju nya planer för våra liv. ;)

Snart ska jag prata me psyktanten! Wish me luck!

2009-09-23 @ 15:47:03
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0