Mitt minne...

...är så jävla kasst! Fattar inte hur det kan vara så dåligt, jag minns ju fan knappt vad jag åt till frukost för en timme sen. Jag är jättebra på att glömma bort saker som är viktigt och som jag verkligen borde komma ihåg, typ om jag ska träffa någon eller ringa nånstans. Samtidigt kan jag minnas saker som är helt orelevanta, typ vad en viss person tycker är den godaste frukten i fruktsallad. Jag menar va fan är det bra att veta för? Det finns liksom ingen "sil" i minnet som stoppar viktiga kom ihåg saker på ett bra ställe och all dum skit på ett mindre viktigt ställe. Om det nu finns olika platser förstås...hmm...


Kommentarer
Postat av: zandra

Har du testat dina blodvärden??

Jag hade as dåligt minne, berodde på folatbrist!!

2009-09-10 @ 09:15:27
URL: http://zandraa.bloggspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0