Överkonsumtion?!

Satt nyligen i min garderob och kollade runt mig...hur fan kunde det bli så här? Hur mycket kostar allt? Borde rensa, men det är fan svårt...eller flytta till en lägenhet med större garderob...finns det? Jag har ju ändå ganska nyligen rensat bort FYRA papperspåsar! Det konstiga är ändå mysteruimet med att jag aldrig, aldrig, aldrig har något att ha på mig?! Varför?
Jag är väl medveten om detta problem men fortsätter ändå köpa nya kläder, skor, väskor, accesscoarer...det är fan seriös överkonsumtion! Om jag inte hade köpt allt hur mycket pengar hade jag då sparat? Förmodligen ganska så många tusenlappar...förmodligen så mycket att jag inte ens vill veta...hade tänkt att bjuda på en bild men det blir kanske imorrn då jag har hängt upp alla nytvättade kläder...då ska vi se om ni förstår mitt problem...eller så kanske ni redan gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0