Vad är det för skit?!

Dumt att man betalar för en försäkring som inte gäller. Om mina saker blir stulna hemifrån gäller den, eller om jag spiller kaffe på min dator när jag inte är hemma?! Händer ju inte ofta att man blir av med saker hemifrån och hur ofta spiller man kaffe på sin dator när man inte ens är hemma?! Va är det för jävla skit försäkring jag har?! Har bara en sak att säga nu SKJUT FOLKSAM!!!
Kan ju lika väl skita i att betala försäkringen om det ändå inte gör nån nytta...för inbrott hemma lär jag ju inte ha en gång till...och ska för övrigt börja använda min 3210:a och låsa in mig och aldrig gå ut igen för då riskerar jag inte att min vanliga otur slår till igen och jag blir av med saker...som vanligt!!!

HORA!!!!

Kommentarer
Postat av: elena

det låter bra, vi manglar dom :)

Och du förlåt för igår vart inte riktigt som jag hade tänkt mig under dagen men det får vi fasiken ta igen.. Hoppas du överlevde ändå. / E

2009-09-25 @ 10:48:12
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0