19 april 2010 14.54 Skärpning Ida!

Va det inte den här veckan jag skulle ta tag i mig själv lite till?! Jag hade lovat mig själv att jag skulle få tillbaka mina gamla och bättre rutiner, speciellt vad gällde maten. Nu ligger jag istället här i sängen med datorn och har inte ätit något på hela dagen...duktigt Ida, eller inte. Skärpning säger jag!

Mitt humör har inte blivit bättre än heller...är fortfarande typ helt deppig, av någon anledning som jag själv inte ens kan lista ut. Måste hitta en lösning, eller träna mer kanske, då blir jag åtminstonne glad. Spinning 19.00 ikväll är vad som står på schemat och fan vad jag längtar!

Nu ska jag gå och kolla vad som finns i matväg här hemma...förmodligen inte mycket mer än havregryn och det funkar ju det med men inte lika gott utan mjölk liksom och vem fan har råd att köpa en liter mjölk för 25 spänn när man inte har pengar...jaja, det löser sig väl alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0