21.54

Sådär ja, ett gympass avklarat! Riktigt nice va det. Nu hoppas vi på den där sköna värken imorgon bara...

Jag måste också komma på något som kan fixa mitt humör snarast, det är fan inte kul längre. Var riktigt jävla länge sen jag hade grymt roligt, alltså ni vet så att man inte kan sluta le och går och småskrattar för sig själv. Eller ha en dag som man bara vaknar upp och känner att "jävlar vilken bra dag det här kommer att bli". Jag saknar det, vill ha tillbaka det. Vet bara inte hur, nåt tips någon? Det är klart att jag har kul nu med men inte riktigt så kul som det brukar vara, och den tiden jag har som allra roligast är när jag tränar eller träffar kompisar...tidigare var allt roligt, och då menar jag verkligen ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0