26 april 2010 07:45 eehhh, typ ointressant?!

Idag har jag tänkt att göra massa med tråksaker och en rolig sak...så dagen består av ett besök till Arbetsförmedligen, vill inte men måste tyvärr. Kolla upp hur det är med våra betyg för Naturkunskapen, Sara berättade för mig att man tydligen måste hämta dom nånstans. Ta kopior på alla betyg och skicka in till nåt högskolegrejs. Försöka packa lite här hemma och kanske bära över lite saker till mor och far. Kanske även försöka rensa ur garderoben lite grann, gå igenom vad som kan säljas och vad som ska skänkas, nån som vill joina på loppis föresten? Måste sälja saker och få pengar :P
Ja just det, måste planera lite inför kalasens kalas på fredag också...då blir det röj i sommarstugan med underbara vänner. Behöver fixa musik, kolla högtalare, dator, mat, Zoéy stuff...

Jag ska dessutom deklarera. Och i ren protest mot restskatten jag fick tänker jag göra det på det gamla hederliga viset...endast för att irritera. Göra det på pappret liksom, problemet är att jag inte vet hur man gör det eftersom att jag aldrig gjort det på det viset...men jag får väl läsa i "instruktionsboken", det kommer att bli jobbigt för mig men ska dom vara dumma mot mig så kan dom glömma att jag gör det på det sättet som gör det lätt för dom...haha, vadå bitter?!

Så då återstår endast det roliga, nämligen träningen...har inte tränat på ett par dagar nu så det ska bli skönt att svettas lite.

Och detta inlägg blev mer en kom ihåg lapp till mig själv istället för något intressant för andra att läsa...jaja, får väl uppdatera senare och se vad jag har hunnit göra på listan...förhoppningsvis mycket, förmodligen lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0