Bra dag

Idag har jag varit hos frisören och fixat håret, nån som är nyfiken?? :P Kanske visar imorgon om jag orkar... Jag har även träffat mitt hjärta Jessica och hennes bebismage, snart kommer det en liten bebis i världen som redan är bortskämd :) Köpte även två kjolar till mig själv, mycket potentiella nyårskjolar båda två. Efter det blev det lite häng på stan med bror min, han shoppade och jag var duktig och kollade på... Har även gjort det värsta min kära hund vet, nämligen tvättat öronen på henne...lilla snuttan har ju problem med sina öron jämt och måste tvätta dom varannan veckan. Efter det var jag inte populär vill jag lova...

Haft en bra dag helt enkelt, nu ska jag bara slappa resten av kvällen innan jag tar sista svängen med Z och sen bäddar ner mig själv...imorgon är det dags att börja förbereda maten inför nyår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0