Finaste fyller 2 år!!

Idag är det världens bästa hunds födelsedag, hela två år blir min lilla bebis! Grattis min älskling, önskar att jag kunde var hos dig, men snart kommer jag hem. Bara för att världens finaste fyller idag så kommer här massa bilder på bästa hunden ever!


Kisar i solen, men vill ändå vara med på kort


Klättra i skogen är roligt...


Posar fint


Sötnöten


Klättra i träd är väl helt normalt för en hund på 50 kilo?!


Favoritleksaken är bildäck


Att åka bil med huvudet utanför rutan är också väldigt roligt


Och att äta sallad är väl också en sak alla hundar gör?!


Bada med badring


Simma kan lilla plutten göra hur länge som helst


Att sova i badkaret är skönt


Soffan är förbjudet område


Favvosovpositionen


Börjar bli liiite stor för att ligga i baksätet va?!


Fast under täcket är också rätt skönt att sova


Ett år och ungefär 20 kilo sen...


Fin med godishalsband


Cool med solglasögon



Måste köpa massa godsaker till henne när jag ska hem...kanske baka nåt till henne också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0