Jobbigt tidigt...

Det är ett jobbigt liv jag lever ibland alltså, är så satans trött just nu och skulle hur lätt som helst kunna somna. Det får dock inte ske, imorgon börjar jag sjukt tidigt och måste gå hemifrån vid sex tiden. Uppstigning 05.00 är inte jätteroligt måste jag säga...det värsta är också att vi inte ska till skolan utan till fiskhamnen, vilket säkert kommer bli roligt och lärorikt, men så tidigt på morgonen i kyla och fukt. Och inte har jag vettiga kläder för ändamålet heller, tur att Mikaela hade ett par gummistövlar att låna ut.

Nu ska jag ta mig en liten tur till posten och hämta ut ett paket som väntar på mig...hade tänkt ta det imorgon, men allt för att inte somna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0