Klantigt

Idag har vi tvättid och så skulle jag börja fixa lite innan jag skulle gå ner, men då hitta jag inte nyckeln till tvättstugan :S Leta som en tok här hemma och började till och med fundera på hur mycket det skulle kosta med en ny, men så la jag mig i sängen och funderade på vad jag hade på mig sist jag tvättade. Som ett under kom jag ihåg vilken tröja jag hade och i en ficka på den låg den! Skööönt, hade inte velat tänka på hur lång tid det skulle ta innan jag skulle få tvätta igen då. Sara kommer inte hinna hem innan tvättiden börjar heller så jag måste gå ner själv, creepy! Gillar inte tvättstugor och källare...får väl ringa till nån under tiden jag är där nere :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0