Lugg?!

Är helt slut i huvudet efter idag...inte för att det var super jobbigt och tog lång tid, men är nog stressen innan och all panikplugg som gjort att jag är typ helt ihjäl nu. Ska bli grymt jävla skönt att gå och sova sen, kan förhoppningsvis sova bättre nu inatt också. Imorgon blir det en lugnt dag, kanske en snabbis in till stan på dagen för att kika lite och handla lite grann...inget plugg blir det imorgon, om jag inte känner för det väldigt mycket :P



Funderar föresten på om jag ska klippa lugg igen...jag gillar det, men det är ju lite jobbigt när jag vill att den ska växa ut igen. Har ju nyss låtit den växa ut, men det blir ju liksom mer som en frisyr om man har lugg. Hmm, det här ska jag tänka på, har klipptid i december när jag kommer till Eskilstuna hos min frisör.

 

Vad tycks, lugg eller ej?!


Kommentarer
Postat av: matilda

LUGG! herregud, vilken snygging. hih.

men förstår ditt dilemma.

så fort man klippt vill man att den skall växa ut igen.

2010-12-03 @ 10:19:34
URL: http://cepeunge.blogg.se/
Postat av: Kennet Nordin

Lugg var bra på dig ;-)

2010-12-07 @ 23:48:06
URL: http://mashedkidneys.se
Postat av: Morganenya

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-05 @ 12:01:41
URL: http://morganenya.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0