Mår inge bra...

Det är nåt fel på mig känns det som, om man räknar bort det som brukar vara fel i vanliga fall menar jag ;) Har varit trött sen i fredags och kan knappt äta utan att må illa, ändå är jag jättehungrig...försöker tvinga mig själv att äta mat men allt smakar skit! Fattar inte vad det är, vill bara att det ska försvinna NU! Längtar till helgen så jag bara kan ligga och vila och inte röra mig mer än nödvändigt...men innan dess är det skola till och med torsdag. Helgen kommer att spenderas med skolböcker, tenta igen på tisdag...men det är väl bra, då är jag iallafall hemma och sparar på mina pengar som för övrigt kommer att gå åt till att köpa sjukt mycket fisk och skaldjur den här månaden, men mer om det senare...nu ska jag försöka sova och hoppas att jag mår bra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0