Jävla Kommunen, ComHem och byggjobbare!!

Pisstart på dagen idag fan, kommer ut och ska gå med Zoéy och upptäcker att det har snöat asmycket inatt, absolut inget fel med det. Det jobbiga är ju bara att då har dom spärrat av halva stan pga. rasrisk och resten av halvan har dom valt att ploga över all snö på, hur fan tänkte dom då? Så det fick lov att bli en dubbelt så lång morgonpromenad och ändå var vi tvunga att gå på bilvägen. När jag klev innanför porten tänkte jag att det här ska inte få förstöra min dag, även om det va irriterande. Så in i lägenheten och satte på TVn för att se på Vakna med The Voice, då funkar inte den. Kollar ComHems hemsida och ser att såklart har dom fel på alla sina tjänster just där jag bor så ingen TV här inte. Tur att jag bara har TV från ComHem iaf annaras hade jag inte ens kunnat använda datorn. Och till råga på allt så fortsätter borrandet nu...

Ska nu se vad som går att göra åt denna dag för att den ska bli bättre. Lite webb-tv och god frukost kan förhoppningsvis vända på den...om jag hör förstås, inte lätt när man har en slagborr under sängen kan jag lova.

Usch vilket klagoinlägg det här blev, men men, ibland får man väl...

Kommentarer
Postat av: Sara

Din dag blev bättre när du fick träffa mig! ;) haha. Puss

2010-02-04 @ 15:52:20
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0