Godmorgon!

Jag är fortfarande vaken, trots att jag gick upp kvart i sju och tvingade ut Zoéy på en liten promenad. Brukar alltid gå och sova när jag kommer hem igen, men idag har jag bestämt mig för att inte göra det. Problemet är att det bara är tv shop på tv nu, inte jätte kul...men jag blir glad av min juice iallafall. Vattenmelon och jordgubbsjuice, gjord av mig själv. Snart blir det en tur in till duschen och lite diskning, jobbar mellan 12-18 på Fascino också.
Zoéy är fortfarande ledsen över tratten och tassen, om man frågar var hon har ont så visar hon upp sin lilla tass...det gör ont i mitt hjärta när hon mår dåligt! Hon är inte alls sig själv nu, hon ligger bara ner hela tiden och ser ledsen ut. Långa promenader är bara att glömme med henne också, blir typ tio minuter åt gången sen börjar hon halta lite och biter sig i den onda tassen hela tiden. Hoppas det läker snart så hon blir glad, tycker såå synd om henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0