Sann lycka!

Har varit på ett strålande humör idag, har varit så glad att jag nästan har setat och skrattat hela dagen på jobbet. Har ingen aning om varför, men tror nog att det är det nya året och allt som förhoppningsvis kommer att hända som gör det. Snart får jag förmodligen reda på om jag kommer in på kursen på Komvux och kan läsa in Naturkunskapen. Är lite läskigt men ska bli kul att plugga igen...tror jag...
När jag kom hem så såg jag att jag hade fått lite post och hittade en premiecheck från Coop, trodde inte att dagen kunde bli så mycket bättre...men åhh så glad man kan bli för lite "pengar". Frågan är bara när jag ska ta mig till en Coop butik...haha!


Jag och Sara va på vår gamla skola förra veckan och fixade betyg, vi va ju såklart tvungna att kolla in allt och se om det såg likadant ut...va lite annorlunda och man fick en konstig känsla när man gick omkring där...

Kommentarer
Postat av: FiA

Den gamla goa bänken! Hehee tänka sig att den står kvar :D :D ^^

2010-01-21 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0