Tiden går fort när man har roligt

Fredag idag igen, fan vad fort tiden går när man har roligt! Nu är ju bara frågan vad som händer i helgen, ska vara min lediga helg, men kommer att jobba imorgon iaf. Behövs lite extra pengar nu när jag snart kommer bli arbetslös och ledig det kan jag ju vara då...eller vad tycker ni? Står mest på jobbet och bara väntar på at dagarna ska gå så att man slipper vara där mer, samtidigt som jag är lite smått panikslagen. Jag har aldrig varit arbetslös och vet inte hur man gör, känns som att det kommer bli massa krångel bara. Kommer nog förmodligen ha lite grann att göra ändå men måste stämpla för att få tillräckligt med pengar...jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0