8 juli 2010 Inget internet i Norrland...

Har varken haft lust eller tid att skriva nåt här dom senaste dagarna, men här kommer en snabb uppdatering om vad som hänt i mitt galna liv.
- Tog en tur till Flen med Söt-Madde eftersom att hon hade råkat sälja sin pappas bil av misstag...
- Jag har lämnat min lägenhet och bor numera hemma hos mamma och pappa, vilket håller på att leda mig till vansinne...men får hoppas att jag får tag i en lägenhet långt bort från den här staden, fort!
- Kalasat med söta vänner till sent eller kanske tidigt passar bättre...
- Lilla vovven har haft vattensvans
- Hmm, jag som tyckte att jag hade mycket att skriva, men i min hjärna försvinner det fort...

Nu drar jag till Norrland och är borta över helgen, så hej då internet...

Väntar även med spänning på ett mega stort besked jag kommer att få nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0