Helgen som gick...

...spenderades i Norrland av alla ställen. Släktträff, var väl en sisådär 130 pers där, långt ifrån alla med andra ord :S

Helgens...

...kommentar: "Meeh, jag är ju tjej". Mitt mycket intelligenta svar på något som jag inte kommer ihåg nu vad det handlade om.

...jobbigaste: alla dessa mygg, knott, bromsar och andra skitkryp! Min stackars bebis blev helt uppäten på magen.

...lärdom: ta två allergitabletter så slutar myggbeten klia.

...smartaste: att jag inte drack så mycket på lördagen för att vi skulle kunna åka tidigt på söndag.

...konstigaste: tidsuppfattningen, man kunde aldrig gissa på vad klockan var eftersom att solen sken dygnet runt typ.

...måste: att jag såg en ren till slut!

...chock: nästan tio mil, ja TIO, till Bolaget.

...fegis: Emil när vi skulle bada i älven. "Bada då ungjävel!" sa jag, Emil svarade tillbaka "Men det är kallt!". Nån som känner igen?!

...förvåning: att jag skrapade i botten på älven efter att ha simmat ut ungefär 20 meter, dom sa ju förstås att det var långgrundt...jag är beredd att hålla med.

Nu till veckans måsten...

...leta efter epilatorn bland alla mina kartonger, det duger inte att gå omkring så som jag gör.

...kolla så att tältet är helt.

...packa allt som behövs.

...DRA TILL ARVIKA MED SÖTNOSAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0