Hmm, listan ja...

Av morgonens lista har jag hunnit med lite iaf, åtminstone en nödvändig sak och det var väl jobbet. Fast vad hade jag för val då egentligen...

...jobba.
...träffa Sara.
...sända onda tankar till Arbetsförmedlingen då jag misstänker att dom har avskrivit mig utan anledning.

Det här med dom onda tankarna tror jag funkade föresten, efter ett argt mail till Arbetsförmedlingen imorse fick jag svar att jag inte är avskriven trots allt.

Nu har jag bara det här kvar:

...skriva en lista med för- och nackdelar om Göteborg och Halmstad.
...fixa kassa kort till a-kassan.
...söka jobb i Göteborg.
...leta lägenhet i Göteborg.
...betala räkningar.

Listan blir nog imorgon, kassa kort måste jag fixa under veckan, jobb har jag sökt lite grann tidigare i veckan så, lägenhet är viktigt men det får bli nån annan dag, räkningarna tar jag imorgon...

Nu får vi se hur det går med den här planeringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0